17 Şubat 2013 Pazar

Halüsinatif hallerden doğan aforizmalar

bugünlerde çok sık halüsülasyonlara
maruz kalıyorum oda lambası bana
kocaman bir fındık tanesi gibi
görünüyor elbiselerimi asmak için
askıya yöneldiğimde sanki askı bana
sarılacakmış gibi üsteme geliyo ve ben de ona sarılırıyorum kimi
arkadaşlarıma bundan bahsetttim
nedeninin yalnızlık veya bilinçaltına
yalnızlık olgusunu yerleştirmiş
insanlar gibi bi sendrom veya
sorunsalımın olabileceğini söylediler ama ben öyle düşünmüyorum
arkadaşlarıma belki askılık
konusunda hak verebilirim ama
gördüğüm diğer halüsülasyonlar ve
halüsünatif hallerden doğan
aforizmaları inceleyip göz önüne aldığım zaman olayın sadece
yalnızlık kadar basit olmadığının siz
de farkına varmış olmalısınız. Ben
olayın temelini uykusuzluğa
bağlıyorum fakat uykusuzluğumun
temeline indiğim zaman uykusuzluğumun sebebinin halüsinatif
haller olduğunu hatırlıyorum ve
içinden çıkılmaz bir paradoxla
boğuşmak zorunda kalıyorum sonra
acaba parelel evren olayını fazla
abarttımda farklı yaşam mentalitelerini tek bir karakterde
toplama düşüncesi ters mi tepti
diye düşünmeden edemiyorum ve bu
düşünceyi bi sebebe bağlama
çabasına girişiyorum ve olaylardan
bir kazanım elde etmek amacıyla aforizmalardan yardım alıyorum bir
sözlük yazarı olarak aforizmaları
kolayca elde edebiliyorum bütün bu
olayları ve paradoxa dönüşen
yaşantımı aforizmalar yardımıyla
normale döndürmek üzere yaşantımı derinden etkileyecek kararlar
aldığımı ve ne pahasına olursa olsun
bu yolda ilerlemek gayesini temel
amaç edindiğimi bir daha
unutmamak üzere hatırlıyorum.
teşekkürler makina. evet.